Mégis – 2018.12.09

De én örvendezni fogok az Úrban,
és vígadok az én szabadító Istenemben.
Az Úr Isten az én erősségem,
hasonlókká teszi lábaimat a nőstény szarvasokéihoz,
és az én magas helyeimen jártat engemet!
Habakuk 3, 18f

Egy Holland Család a Náci Hitlerista Idö alatt, Zsidókat rejtettek el. Sajnos mégis kiderült a dolog, és az egész Családot a KZ -ba (Koncentrációs Láger) vitték öket. Ott sokan a Családból meghaltak. Corrie ten Boom azonban átélte. Ö sok Isteni csodát élt át a Lágerbe, és érezhette Istennek Közelségét. A Háboru után, szerte a Világban utazott és Hírdette az ÚR Jézus Krisztus Evangéliumát. Írt egy Könyvet melynek Címe: ,,Mégis“.
Ez egy olyan valahogy Daccos; Mégis. Mindamellett hogy körülötte s ellene csak a Gonosz volt, mégis kitartott az Isteni Szeretet mellett, amely öt körülvette. Amikor az ö Nötestvére meghalt, Isten volt az Aki öt onnan a Borzalomból Hazavitte a Dicsöségbe. Telve Békességgel, mély Tudattal és Vígasztalással halt meg.
Az Istennel való Tapasztalatok erösebbek voltak mint a Gonosszal valók. Ezért is a Könyv: Mégis.
Habakuk Próféta is Borzalmas idöket élt át. Háboru volt és a Föld Puszta lett, és ö mégis azt mondta: Mégis!
Lehet ma az Ukrajnába vagy Szíriába, Irakba hasonló: minden szétrombolva, sok halottak.
És mégis mi azt mondjuk: Mégis!
Lehetséges hogy a mi Életünkben is hasonló. Minden szétrombolva. Minden Reménység kihalt. Nincsen Jövö többé. De jön a Hit, melyet Isten Maga munkál: Mégis!
Igen! Én kiakarok tartani az én Istenem mellett. Jó és Gonosz Idökben is.  Ö sokkal többet tud mint én. Ö Mindenható és Ö ha akar akkor megszabadíthat engem és megörizhet engem, minden Idöben.Ö körülvesz engem az Ö Barátságos Közelségével. Ö elküldi nekem az Ö Lelkének Békességét és Örömét.
Mondhatom: Mégis! Ö megszabadít! Ö barátságos, telve Könyörületességgel, Vígasztalással, telve Reménységgel. Ö az én Jelenem és Jövöm. Én Kezet adok az Ö kinyújtott kezével, és többé nem engedem el.

Köszönöm, Jézusom, a Reménységet, amelyet TE adsz! Tenállad valóban Vígasz van, Biztonság és Reménység, Veled van Jövö. Mindamellett hogy ma minden szét van zúzva, TE vagy az én Eröm. Igen, bízok Benned! Adj kérlek többet a TE Lelkedböl, amely énbennem Hitet, Örömet és Békességet teremt.

Autor: Frank Lauermann

Guten Morgen, liebe Leute!!! Ich bin Frank Lauermann. Ich lebe nun schon lange in Litauen und es gefällt mir gut. Jeden Morgen schreibe ich eine kleine Andacht mit Gedanken für den Tag, über den Glauben an Jesus Christus, das Gebet und die Liebe unseres mächtigen Vaters im Himmel. Ich hoffe, daß meine Arbeit ermutigt, Hoffnung weckt, Glauben stärkt und uns den HErrn Jesus nahe bringt. ER ist mein Leben. Bitte, leite die Andachten weiter an Freunde und Bekannte! Einen ganz herzlichen Gruß, frank

Hinterlasse einen Kommentar