Az ÚR megáldja azokat akik Öt Dicsöitik – 2017.11.13

Nosza, áldjátok az Urat mind,
ti szolgái az Úrnak,
a kik az Úr házában álltok éjjelente!
Emeljétek fel kezeiteket a szenthelyen,
és áldjátok az Urat!
Áldjon meg téged az Úr a Sionról,
a ki teremtette az eget és a földet!
Zsoltár 134

Egy Zsoltár mind a többi? Igen, de mégis: Nekem sokat mondó!
Az ÚR szereti a Szolgákat, akik éjjelente dicsöitnek. Ö szereti amúgyis azokat akik, ÖT Dícsérik és Dicsöitik.
Egyik Szeme rajtuk van, azokon akik ÖT szeretik, és Ö is Szereti öket. Hol is van örömteljesebb Ember mind ott, ahol hálaadás van? Hol van mind több Betöltés, mind ott ahol az Úrat mi Dicsöitjük és Magasztaljuk és eképpen Hozzá közeledhetünk? Ö elvárja a Dicsöitést, mert ezáltal tudja Ö: Mi gyöztünk Jézus által.
Sajnos igaz: Mindenhol van Igazságtalanság, Vesztegetés, Hazugság, Parasztfogás, Öngazdagítás, Csalás és ezek a Dolgok, amelyek a mi Keresztény Életünket nehézzé teszik. És mostmár ha valaki mégis hozzáfog az Urat dícsérni, az megértette: Az ÚR van mindenek felett. Ö látja ezeket, mégis Ö tud elégségesen Áldani, hozzávetöleg ezekhez az Emberekhez, akik nekünk Ártalmunkra vannak. Az Ö Áldása nagyobb!
Ha minden Gond és minden Igazságtalanság, minden Hazugság, és minden Csalás odavezet hogy mi többé Jézust ragadjuk meg, ekkor Örvend az Isten. Ö kiáraszhatja az Ö Hatalmas Áldását mireánk. Ekkor Ö nem Takarékos, mind azokhoz akik, az ök Lelki Jogaikban megállnak. Ö Ekkor nagykezü és áld minden lehetöséggel és lehetetlenséggel!
Aki mindezeket megértette, és az életben beiktatja, az valóban áldott. Igen, ö az Isteni Teljességben él!

Uram, taníts megérteni: TE nagyob vagy mint bármely esetleges Hazugság és minden Igazságtalanság! TE vagy az ÚR, akkoris ha az Igazságtalanság uralkodna. TE látsz engem, ha éjjelente nemtudok aludni és én Hozzád fordulok. TE hallod az én Imádságomat, az én Kiáltásomat, de az én Köszönetemet is. Igen, Uram, én Köszönöm Neked, hogy TE a Hatalmas Kezedet felettem tartod!! Éjjel, amikor nemtudok aludni,akkor is akarlak Téged dicsöiteni, mert TE vagy az ÚR, aki engem szeret, és Akiben én biztonságban vagyok.

Kommentar verfassen

