Az Igazságtalanságok felett – 2017.11.9

Ekkor szóla az Úr Jóbnak a forgószélből, és monda:
Nosza! övezd fel, mint férfi, derekadat;
én kérdezlek, te pedig taníts engem!
Jób 40, 1f

Jób oly sokat szenvedett, Igazságtalanságban és betgségekben volt része. És éppen ezért nemvolt magabiztos abban hogy ö nem Bünös. Mégis, miért Oh Isten? – eképpen volt a kérdése. Minden Vagyona ellett rabolva, a Gyermekei megölve, a Felesége azt mondta: Mondj le Istenedröl s halj meg!, – mit is kellett még elszenvednie?
Ö elakart számolni Istennel, egy megszokott Igazvita, amely mint az Ügyészség elött szokott lezajlani, minden Igazságtalanságért és Szenvedésért. Isten engedi beszélni. Mégis Ö felelt ezekután egy váratlan válasszal: Ki akar engem Tanítani? Én alapítottam a Földet, Én ismerem a a kőszáli zergék ellésének idejét; Én teremtettem a Szelet és Vihart, Én megmutatom magam a Viharban a Libánonon keresztül, amely az erős Cédrusokat kiváltja …. és ki vagy te? Én ismerem a Csillagok Ösvényét, Én ismerem egyenként azoknak Nevét …. és te, ki vagy te? Jöjj, taníts engem! Ha van e valami amit én nem tudnák!
Amint Isten Jób ellen fellép, Jóbnak halgatnia kel. Isten sokkal, sokkal nagyobb mint ö. Ö sokkal bölcseb mint ö. Ö a Teremtö, Ö az aki mindeneket fentart. És ki Jób ellenben? Csak egy kicsi, tudatlan Ember.
Amint én az elmúlt Napokban egyes Visszaélésekröl panaszkodtam a Gyülekezetben (mintha Ö ezt nem tudta volna) tudod mit válaszolt Ö nekem? És mi? – eképpen Ö. URam, mondtam én, dehát ez nagyon gonosz! És ismét az Ö Válasza: Na és? – eképpen mintha az egész nem is volna oly rosz. Elsöben, nem értettem meg a Világot és Istent semmiféleképpen. Miként veheti az egészet Ö amúgy Félválról?? De lassan kezdtem megérteni: Ö azért még mindég az ÚR. Akkor is ha egyesek a Gyülekezetben, nagy Beszéddel vezetnek és sokan hozzájuk csatlakoznak: Ö még mindég csak az marad; – Ö áll minden Dolog felett. Ök nemtehetnek ellene Gonoszt, és az Ö Tulajdonnára ( Az Ö Gyermekeire) az ÚR Ömaga felvigyáz, ebben Neki nincsen rám szüksége.
Egy idö után megnyugodtam. Miként is tudtam volna én Ör védeni? Ki is vagyok én tehát? Ö harcolhat magáért jól egyedül is. Ö az, aki a Gúnyolódók és Csácsogók felett nevet. Ö majd a maga Idejében Rendet teremt. De miként is segíthetnék én egy kicsiny Ember Öneki? Miként is tanácsolhatnák én Neki, hogy miként legyen? Ömaga tud mindent; Ö mindent jobban tud.
Eképpen tudom én mostmár az Ügyeket nyugodtan az Ö erös Kezében lehejezni. Én megbízok mindenekben Öbenne. Én tudom hogy Ö mindent a rendjén elvégez, mert Ö az ÚR! Bizonyos Dolgokban, Neki az én cselekedeteim – és erös beszédeimre nincsen Szüksége.

Köszönöm, Jézusom! TE erös vagy! A Tied a Pénz, Arany, és Ezüst, és Tied minden Hatalom! Miért is vagyok nyugtalan, ha a másik a TE Nyugalmadban kapirgál? TE magadat megvéded, ha erre szükség van. TE Igaz és az Igazság vagy. TE a Szeretet, a Nyugalom és Könyörületesség vagy a Barátokkal és Ellenségekkel. Miért is állok én elö mint Bíró? Bocsánat, URam én inkább halgatok …

Kommentar verfassen

